Noord4US

januari 2013

De opdracht van Noord4Us

Hoe positioneren we ons nieuwbouwproject onderscheidend en waardevol in de markt?

Het project

BornToBrand werd gevraagd door communicatie- en ontwerpbureau Donttellmum om de merkstrategie te ontwikkelen voor Noord4Us. Samen met architect Berger Barnett, ontwikkelaar Vink Bouw en potentiële bewoners maakten we in twee sessies de visie, merkidentiteit plus de doelgroep met hun wensen en behoeften inzichtelijk.

Zo ontstond Noord4Us, met het motto: ‘Hoe meer je deelt, hoe meer je hebt!’. Een uniek ‘Sharing Economy’-concept aan het IJ in Amsterdam-Noord. Met Noord4Us heb je een eigen, afgebouwd appartement en door te delen krijg je een overvloed aan extra ruimte. Letterlijk en figuurlijk: in vierkante meters, extra services en financiën. Je deelt wat je wilt delen en bepaalt wat je voor jezelf wilt hebben. En dat doe je allemaal in overleg met de buren.

Denk bijvoorbeeld aan een gedeelde Woning4Us met de buren, zodat vrienden gemakkelijk kunnen blijven slapen. Of een gezamenlijke Ruimte4Us met een keuken – waar overdag de kinderopvang Kids4Us is. Of misschien een gezamenlijke werkplek: Work4Us – met goede koffie, een fitnessruimte (Sport4Us) of een hele andere …4Us. Wat dacht je van een elektrische auto, fiets of wasmachine?

Bekijk het communicatie concept.

noord4us communicatie concept