Kroon op Jutphaas

februari 2014

De opdracht van kroon op Jutphaas

Hoe kunnen we ons nieuwbouwproject onderscheidend en waardevol in de markt positioneren?

Het project

Aan de rand van Nieuwegein ligt het voormalige Fort Jutphaas. Pal daarnaast ligt een kleinschalig industrieterrein dat getransformeerd wordt tot woongebied. Voor de ontwikkeling van dit gebied en dit project was een gezamenlijke visie nodig plus inzicht in mogelijke doelgroepen.

BornToBrand vertaalde in een gezamenlijke BRANDSTOF-sessie de (bouw)visie van het projectteam naar een waardevol en onderscheidend verhaal. Door makelaars, de architect en stakeholders te betrekken ontstond er tijdens de ZUURSTOF-sessies inzicht. Dit leidde tot een heldere positionering en de naam: Kroon op Jutphaas.

Met deze basis werd het communicatieconcept uiteindelijk gecreëerd door Donttellmum. De positionering en de inzichten uit de sessies zorgden voor meerwaarde voor de doelgroepen en aanpassingen in de tekeningen van de architect.

Bekijk het communicatie concept Kroon op Jutphaas.

 

Brochure