Hoe behaal je reviews van een 9,8 gemiddeld?

Hotelconcept

De Heeren van Tuil; echt Heerlijk

Begin februari sliep ik bij bed & breakfast De Heeren van Tuil. Iets meer dan een jaar daarvoor liep ik met eigenaar Willem Bleuland van Oordt door de toen nog gedateerde boerderij. Om zijn droom -een eersteklas B&B- hier waar te maken, ontwikkelden we een unieke positionering die we uitwerkten naar interieurontwerp, huisstijl en website.

Met inzicht in doelgroepen en concurrentie gingen we aan de slag met Willem z’n ideeën en de kracht van de historische locatie. Dit resulteerde in een merkbelofte: De Heeren van Tuil; echt Heerlijk. Vanuit het concept werd vervolgens de indeling en het interieur van de kamers bepaald, het logo ontworpen en de website gemaakt. Met de doelgroep helder voor ogen, konden we scherp focussen en echt meerwaarde creëren voor gasten.

Het was natuurlijk geweldig om te overnachten in een kamer waar je zelf over hebt nagedacht. De hele boerderij was een feest van smaak en gastvrijheid. Maar het was nog mooier om te zien hoe Willem in z’n kracht was gekomen. Zijn moedige stap om zichzelf te zijn en zich daarin te onderscheiden krijgt veel waardering van gasten.

Michel Kolenbrander van BornToBrand en Willem Bleuland van Oordt, eigenaar van B&B De Heeren van Tuil voor de monumentale boerderij De Lindenhof

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *