BornToBrand in de Pers

Satelliet Proef!Hospitality #09

Oktober 2018

PROEF! HOSPITALITY is als magazine een uitgave van Satelliet Meubelen; een toonaangevende leverancier in de wereld van hospitality. In deze editie stond het thema ‘echt’ centraal. Maar wat is echt? Daarover werd Michel geïnterviewd op initiatief van Eric Roest Commercieel directeur van Satelliet Meubelen. Niet voor niets omdat Michel met BornToBrand ‘echt het verschil wil maken in hotellerie en hospitality’.

Lees het artikel (pdf)
Lees het hele magazine (website Satelliet)

 

BornToBrand in Proef!Hospitality magazine 9, oktober 2018

HM Hotel & Food & Beverage

Mei 2018

Paul Sprakel, uitgever van vakblad Hospitality management vroeg Michel om een ‘stevig’ artikel te schrijven voor een special over concepting. Natuurlijk wilde hij iets delen over mijn specialisatie en passie: HospitalityConcepting.

Waarom is het belangrijk om een onderscheidend Food& Beverage concept te ontwikkelen in je hotel? Welke stappen moet je nemen als ondernemer?

Lees het artikel (pdf)
Lees het artikel (website HM)

BornToBrand in Hospitality Management Hotel&Food&Beverage, mei 2018

Misset Horeca

Mei 2015

De sterrenclassificatie voor hotels is een star en achterhaald systeem en zeker voor Westerse hotels overbodig. Waar gasten vooral boeken op de gegevens reviews. Michel Kolenbrander schreef er een scriptie over met de titel: Merken, de nieuwe sterren in de hotellerie. ‘Het gaat niet om hoeveel sterren je hebt, maar wat bied je meer?’

Lees het artikel (pdf)
Verkorte online versie op missethoreca.nl

 

Artikel van BornToBrand in de Horeca Misset over nieuwe sterren in de hotellerie, mei 2015

Interview Cobouw

Augustus 2014

De eindgebruiker centraal stellen is ‘hote’ in de bouw. Dat is mooi, maar hoe regel  je nu zo’n dialoog die creatief én effectief is voor alle deelnemers? Michel Kolenbrander (41) van Born2Brand kiest voor ‘storyttelling’. “Zowel interne als extern haal je het uiterste uit de deelnemers en kom je vaak tt hele verrassende én direct toepasbare oplossingen. Het is ook goedkoper, want het scheelt je erg veel tijd en energie in de communicatie”.

Lees het artikel (pdf)
Lees het artikel (website Cobouw)

Interview met BornToBrand over Storytelling in Cobouw, augustus 2014

De concepten van BornToBrand in de pers