Born2Brand wordt BornToBrand

Merkstrategie

Vernieuwde site en opgefrist logo

Sinds de oprichting van mijn bedrijf groei en bloei ik als professional en als mens. Een master in brandmanagement leidde tot kennisverdieping, een scala aan uitdagende, succesvolle en mooie opdrachten gaf nieuwe inzichten en ideeën. Ook mijn beslissing aan te sluiten bij een collectief van zelfstandig ondernemers bracht me verder. Binnen De Plekkenmakers ben ik als merkexpert en conceptmaker betrokken bij de ontwikkeling van gebouwen en gebieden.

Ik kwam ook dichter bij mijn kern door een opleiding visual leadership (2017). Door bijeenkomsten van A tot Z visueel te begeleiden en te faciliteren, kun je complexe (ruimtelijke) vraagstukken snel inzichtelijk maken. Een kundigheid die goed van pas komt bij mijn werk als Plekkenmaker.

Met deze ontplooiing ontstond de behoefte mijzelf nog scherper te profileren als ontwikkelaar van hotel- en hospitalityconcepten. Mijn verdiepte positionering leidde ook tot aanpassing van mijn bedrijfsnaam: Born2Brand wordt BornToBrand. Verder wil ik mijn verhaal (over vuurtjes aanwakkeren) voor het voetlicht brengen. Met een opgefrist logo, een vernieuwde site (met blog en projecten) en een nieuwsbrief laat ik nog meer zien van mezelf.

Born2Brand wordt BornToBrand: afbeelding nieuw logo

Nieuwsgierig naar meer? Lees mijn inspiratieblogsmeld je aan voor mijn nieuwsbrief (3x per jaar) of volg mij via:

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *